W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
Pasmo czasowe | Planowane formy aktywności uczniów |
---|---|
7.45 – 8.30 | Schodzenie się dzieci do świetlicy. Kontakty z rodzicami. Przygotowanie pomocy do zajęć. Czynności organizacyjne. Rozmowy indywidualne. |
8.30 – 9.25 | Zajęcia według zainteresowań dzieci: – gry i zabawy stolikowe, – kolorowanie ilustracji, – quizy i zagadki, – łamigłówki, rebusy, krzyżówki, – zabawy konstrukcyjne i ruchowe. |
9.25 – 10.20 | Zajęcia programowe według tygodniowej tematyki: – dydaktyczne, plastyczne, sportowe, muzyczne, – czytanie literatury i prasy dziecięcej. |
10.20 – 11.15 | Rozchodzenie się dzieci na lekcje – I zmiana. Przychodzenie dzieci z lekcji – II zmiana. Przygotowania do obiadu. |
11.15 – 12.15 | Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, gry i układanki stolikowe. Zabawy w podgrupach. Rozmowy swobodne z dziećmi na różne tematy. |
12.15 – 13.15 | „Godzina lekcyjna”, zajęcia i pobyt w ciszy. Odrabianie zadań domowych – I zmiana. |
13.15 – 14.15 | Zajęcia programowe: – zajęcia rekreacyjne na świeżym powietrzu (boisko szkolne) – lub w sali gimnastycznej (zależy od dostępności), – projekcja filmów i bajek, – słuchanie bajek i piosenek dziecięcych. |
14.15 – 15.10 | Zajęcia tematyczne zgodnie z rocznym planem pracy i projektami. Różnorodne propozycje zajęć i zabaw rozwijających twórczą aktywność dzieci: – zajęcia plastyczno-techniczne, – zajęcia muzyczno-relaksacyjne, – różne formy pracy z tekstem, – zabawy integracyjne. |
15.10 – 16.05 | Odrabianie zadań domowych – II zmiana. |
16.05 – 17.00 | Prace użyteczne na rzecz świetlicy. Porządkowanie miejsc zabaw i nauki. Rozchodzenie się dzieci do domów. |
.
ROZKŁAD ZAJĘĆ MOŻE ULEC MODYFIKACJOM W ZALEŻNOŚCI OD AKTYWNOŚCI I ZAINTERESOWAŃ DZIECI ORAZ WARUNKÓW SZKOLNYCH